6.30 - 7.45 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wg zainteresowań: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne; |
7.45 - 8.15 |
Indywidulane wspomaganie i korygowane rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym, obserwacje pedagogiczne; pozostałe dzieci zabawy dowolne; |
8.15 - 8.30 |
Zestaw porannych zabaw (ćwiczeń) gimnastycznych; czynności higieniczno - porządkowe |
8.30 - 9.00 |
I śniadanie |
9.00 - 10.00 |
Zajęcia dydaktyczne |
10.00 - 10.30 |
Zabawy dowolne wg zainteresowań: manipulacyjne, konstrukcyjne tematyczne, dydaktyczne i inne; zabawy na świeżym powietrzu; |
10.30 - 11.20 |
Zabawy dowolne i organizowane w sali i na powietrzu; Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem zdolnym, obserwacje pedagogiczne, głośne czytanie dzieciom; |
11.20 - 11.30 |
Zabawa ruchowa i czynności higieniczno - porządkowe |
11.30 - 12.00 |
II śniadanie |
12.00 - 13.15 |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, spacery, zabawy ruchowe i dowolne w sali; leżakowanie w grupach młodszych; |
13.15 - 13.30 |
Czynności higieniczno - porządkowe; |
13.30 - 14.00 |
Obiad |
14.00 - 14.30 |
Głośne czytanie dzieciom, zabawy i ćwiczenia relaksacyjne, zabawy tematyczne; |
14.30 - 17.00 |
Zabawy wg zainteresowań dzieci w sali i na powietrzu, praca wyrównawcza, rozchodzenie się dzieci; |